Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

FAQ

partnerzy

FAQ

  

 

Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Twoje pytanie nie znajduje się na liście ?
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

   

 

Kim jesteśmy?

Jesteśmy nowym serwisem internetowym, dzięki któremu osoba szukająca zatrudnienia może aplikować na wybrane oferty pracy, a pracodawca może publikować ogłoszenie rekrutacyjne. Nasza firma oferuje profesjonalne i nowoczesne narzędzia, dzięki którym rekrutacja przebiega w łatwy sposób. Oferujemy zamieszczenie ofert pracy zarówno w Polsce jak i za granicą.

Strefa kandydata

Czy ponoszę opłaty za korzystanie z serwisu?

Założenie konta na naszej stronie jest całkowicie darmowe. Posiadając swój profil na naszym portalu, możesz aplikować na wybrane przez siebie ogłoszenia rekrutacyjne oraz utrzymywać kontakt z pracodawcą.

Jak mogę aplikować na wybrane stanowisko pracy?

Jeśli już zdecydowałeś się na konkretną ofertę, musisz się zalogować/zarejestrować na naszym portalu, podając email i hasło oraz wypełnić swój profil. Teraz możesz już brać udział w rekrutacjach organizowanych przez naszych pracodawców.

Co to znaczy, że moja aplikacja jest średnio dopasowana?

Poziom dopasowania kandydatów do ofert pracy określają wstępne pytania weryfikacyjne już podczas wysyłania dokumentów rekrutacyjnych (CV, LM). Twój wskaźnik dopasowania odzwierciedla twoje odpowiedzi na pytania, kluczowe dla rekruterów w konkretnej firmie.

Mój szablon CV nie chce się wygenerować.

Jeśli nie możesz wygenerować swojego CV, oznacza to, że nie wypełniłeś jeszcze swojego profilu kandydata.

Strefa pracodawcy.

Jak mogę dodać voucher?

Aby wykorzystać otrzymany voucher, należy wejść w zakładkę „Saldo konta” w panelu operatora oraz wybrać zakładkę „Vouchery”. Każdy voucher ma swój indywidualny numer, który należy wpisać w puste pole. Pod spodem znajduje się lista voucherów, które zostały już dodane przez użytkownika.

Jak dodać ogłoszenie?

Aby dodać ogłoszenie, należy zalogować się na panel rekrutera, wybrać zakładkę „Moje rekrutacje”, a następnie „Dodaj nową rekrutację” w prawym górnym rogu ekranu.

Jak wyglądają płatności?

Na dzień dzisiejszy podstawową formą płatności za usługi naszego portalu, jest faktura pro-forma,przelewy 24 i płatności SMS. Aktualne pakiety można zobaczyć na panelu pracodawcy. Jeśli potrzebujesz indywidualnego rozwiązania, skontaktuj się z naszą obsługą klienta.

Ile kosztuje ogłoszenie rekrutacyjne?

Aktualne ceny ogłoszeń można sprawdzić w zakładce cennik Jesteś nowy klientem?

Ilu użytkowników mogę dodać do konta?

Możesz dodać nieograniczonę liczbę użytkowników do konta. Każdy dodany użytkownik posiada status rekrutera i wszystkie funkcje związane z rekrutacją.

Czym się różni konto operatora od rekrutera?

Każdy operator może być rekruterem, natomiast żaden rekruter nie może być operatorem. Konto operatora posiada dodatkowe funkcje.

Panel operatora:
  1. Możliwość edycji danych firmy.
  2. Tworzenie wizytówki firmowej.
  3. Zarządzanie kontami użytkowników.
  4. Dostęp do salda konta.
  5. Dostęp do płatności serwisu.
  6. Dostęp do faktur.
Panel rekrutera:
  1. Zarządzanie rekrutacjami.
  2. Dostęp do kalendarza spotkań.
  3. Dostęp do bazy kontaktów.
  4. Dodawanie ogłoszenia.

Gdzie pojawi się moje ogłoszenie?

Naszym zadaniem jest to, aby Państwa oferta mogła dotrzeć do jak największej ilości kandydatów. Aby zwiększyć ilość wyświetleń danej oferty ustalamy stawki CPC, co wiąże się z wysokim pozycjonowaniem oferty. Każda oferta pojawia się w serwisach naszych partnerów, których lista dostępna jest tutaj.

Czy mogę przetestować konto za darmo?

Tak, po założeniu konta i wypełnieniu podstawowych danych w zakładce Dane Identyfikacyjne Firmy, otrzymasz pakiet startowy do wykorzystania w serwisie recrute.pl. Pakiet nie jest objęty limitem czasowym, także w każdej chwili możesz z niego skorzystać.

Funkcjonalności serwisu

Publikacja ogłoszeń.

  1. Predefiniowane szablony ogłoszeń.
    Kilkadziesięt gotowych do publikacji szablonów. Nie musisz już wymyślać treści - zrobiliśmy to za Ciebie.
  2. Rekrutacja z opóźnionym czasem startu.
    Możesz ustawić dowolny termin publikacji przygotowanego ogłoszenia.
  3. Zaawansowana edycja tekstu w ogłoszeniu, dzięki edytorowi WYSYWIG.
  4. Lokalizacja w Polsce jak i również za granicą.
    Oferujesz pracę za granicą? U nas masz możliwość wyboru zagranicznych lokalizacji.
  5. Rekrutacja z lokalizacją na całą Polskę.
    Możesz opublikować ogłoszenie wybierając jako lokaliację zarówno konkretne miasto jak i całą Polskę.
  6. Multilokalizacje.
    Potrzebujesz pracowników na to samo stanowisko w różnych miastach? Możesz opublikować dane ogłoszenie nawet w 5 różnych lokalizacjach jednocześnie.
  7. Pytania rekrutacyjne.
    Możesz dodawać pomocnicze pytania rekrutatacyjne które pomogą Ci w selekcji kandydatów.
    1. Punktowe – osobna punktacja dla każdego z pytań.
    2. Wykluczające – odpowiedź tak/nie.
  8. Multiposting.
    Możesz zamieścić swoje ogłoszenie na wielu portalach jednocześnie, wystarczy tylko jedno klikniecie!
  9. Ogłoszenie incognito – rekrutacja ukryta.
    Opcja dostepna tylko w ogłoszeniach Gold.
  10. Wyróżnienie oferty.
    Ogłoszenia Gold są dodatkowo promwane na stronie głównej Recrute.pl
  11. Zapis rekrutacji jako szkic.
    Możesz zapisać przygotowane ogłoszenie jako szkic i powrócić do niego w dowolnym momencie.

Płatności.

Serwis recrute korzysta z trzech metod płatności za ogłoszenie :
  1. Faktura pro-forma.
  2. Przelewy 24.
  3. Płatność SMS.

Wygląd ogłoszenia - oprawa graficzna.

Istnieje możliwość edycji wyglądu ogłoszenia dzięki dodaniu :
  1. Nagłówka.
  2. Tła.
  3. Stopki.

Narzędzia dla rekrutera.

  1. Kalendarz rekrutera.
  2. Baza zgłoszonych kandydatur.
  3. Tworzenie notatek do kandydatów.
  4. Segregacja CV w odpowiednich folderach :
    1. Nowa aplikacja.
    2. Analizowanie aplikacji.
    3. Zaakceptowanie aplikacji.
    4. Odrzucenie aplikacji.
    5. Umówienie spotkania.
  5. Powiadomienia o nowej aplikacji.
    1. Na adres e-mail.
    2. W serwisie recrute.
  6. Procentowy widok dopasowania kandydata do danej rekrutacji, dzięki pytaniom rekrutacyjnym.
  7. Profesjonalne narzędzie do umawiania spotkań z kandydatem, z wyborem :
    1. Daty.
    2. Godziny.
    3. Typu spotkania.
    4. Adresu spotkania.
    5. Telefonu.
    6. E-maila.
    7. Celu spotkania.
    8. Wiadomości.

Narzędzia dla operatora.

  1. Tworzenie wielu kont użytkowników.
  2. Profesjonalna wizytówka firmy.