Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Piaseczno
    (05-319)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Helpdesk

Piaseczno

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2019-06-18 12:14:48

Opis działalności firmy

SMART-HR

JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Helpdesk
Piaseczno

Opis stanowiska

SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.

 

Dla naszego Klienta – globalnego firmy przemysłowej działającej w obszarze produkcji i inżynierii budowlanej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Helpdesk

Miejsce pracy: Łubna, woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Udzielanie podstawowego wsparcia technicznego użytkownikom lokalnym i zdalnym w zakresie sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych Microsoft oraz urządzeń mobilnych z systemami Android, IOS i Windows Mobile,
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników i dokumentacja zgłoszeń przychodzących drogą mailową, telefoniczną i za pośrednictwem elektronicznego systemu zgłoszeń,
  • Dokumentowanie rozwiązań i tworzenie bazy wiedzy pozwalającej na szybkie rozwiązywanie problemów,
  • Nadzór nad poprawnością działania komputerów, oprogramowania i sprzętu peryferyjnego,
  • Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów.

Wymagania

  • Co najmniej dwa lata doświadczenia w branży IT,
  • Dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (poziomie B2),
  • Znajomość elektronicznego systemu zgłoszeń,
  • Podstawowa znajomość Active Directory,
  • Komunikatywność i nastawienie pro-klienckiego,
  • Umiejętność organizacji pracy,
  • Umiejętność i gotowość do pracy w międzynarodowym, rozproszonym zespole.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu we wdrożeniu w nowe obowiązki,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, niezbędne narzędzia pracy, pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie pakietów sportowych, prywatna opieka medyczna),
  • Szkolenia językowe oraz możliwość zdobywania ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie,
  • Komfortowe i nowoczesne środowisko pracy.