Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sektor publiczny

Lokalizacje

  • Łańcut
    (37-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Handlowiec - specjalista ds. obsługi Klienta

Łańcut

, GRH Polska
22 dni do końca
Opublikowane 2019-10-11 14:40:34

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Handlowiec - specjalista ds. obsługi Klienta
Łańcut

Opis stanowiska

Firma zajmująca się hurtową sprzedażą produktów spożywczych poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalisty ds. sprzedaży B2B – praca stacjonarna

Miejsce pracy: Łańcut

Co możemy Ci zaoferować ?

Możliwość rozwoju w zawodzie specjalisty ds. sprzedaży

Pracę w doświadczonym i zgranym zespole

Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?

  • Pozyskiwanie Klientów B2B, rozwijanie Klientów istniejących, obsługa Klienta
  • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji handlowej takiej jak: oferty, zamówienia,
  • Badanie rynku konkurencji

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy w dziale handlowym (mile widziane doświadczenie w branży spożywczej)
  • Zaangażowanie, proaktywna postawa, wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie, umowa o pracę
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dofinansowanie karty sportowej
  • Dogodne godziny pracy 8 – 16, praca od poniedziałku do piątku – weekend wolny
  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji
  • Ciekawą i dynamiczną pracę z Klientem polskim oraz zagranicznym
  • Możliwość podjęcia pracy od zaraz