Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-678)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Finansów i Controlingu

Katowice

, SMART-HR
213 dni do końca
Opublikowane 2024-05-14 14:48:20

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Finansów i Controlingu
Katowice

Opis stanowiska

Dla naszego klientafirmy działającej w branży IT, w związku z intensywnym rozwojem - poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Finansów i Controlingu

Miejsce pracy: Katowice, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Uczestnictwo w tworzeniu analiz controlingowych i raportów wewnętrznych,
  • Rejestrowanie faktur w ramach spółek z grupy kapitałowej,
  • Wystawianie faktur sprzedażowych,
  • Przygotowanie przelewów oraz wprowadzenie ich do systemu bankowego,
  • Weryfikację bieżących płatności,
  • Nadzorowanie rozliczeń z kontrahentami,
  • Przygotowywanie raportów windykacyjnych w ramach spółek z grupy kapitałowej,
  • Automatyzację i optymalizację procesów raportowych,
  • Współpracę z bankami, firmami leasingowymi, biurem rachunkowym, kancelarią prawną oraz doradcą podatkowym.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego w obszarze finansów, audytu finansowego, księgowości lub controllingu,
  • Wykształcenia wyższego (Finanse i Rachunkowość bądź pokrewne),
  • Znajomości przepisów prawa gospodarczego,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2,
  • Dobrej znajomości programów MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Umiejętności analitycznego myślenia, dokładności oraz skrupulatności,
  • Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej oraz poczucia odpowiedzialności.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,
  • Pakiet benefitów ( opieka medyczna Medicover, karta Medicover Sport, ubezpieczenie na życie),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku, w profesjonalnym zespole.