Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator Telesprzedaży

Poznań

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2019-06-19 14:48:51

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator Telesprzedaży
Poznań

Opis stanowiska

SMART-HR - JesteśmyAgencjąRekrutacyjnąrealizującąambitneprojektyrekrutacyjnedlanaszych Klientów.Cechujenasprecyzjawdziałaniuorazkrótkiczasrealizacjizleceń.

 

Dla naszego Klienta – popularnego serwisu ogłoszeń internetowych będącego częścią międzynarodowej grupy kapitałowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Koordynator Telesprzedaży

Miejsce pracy: Poznań, woj. wielkopolskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Stworzenie od podstaw struktur sprzedaży telefonicznej dla rozwijającego się serwisu usług,
  • Stworzenie strategii rozwoju sprzedaży telefonicznej,
  • Zbudowanie zespołu konsultantów,
  • Kontakt z klientami i sprzedaż w początkowej fazie prac, docelowo zarządzanie zespołem konsultantów przez wyznaczanie celów sprzedażowych i rozliczanie efektów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
  • Współpracę z pozostałymi zespołami w tworzeniu produktu atrakcyjnego dla użytkowników.

Wymagania

  • Doświadczenia w sprzedaży telefonicznej, tworzeniu strategii sprzedaży i polityki cenowej,
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem konsultantów/doradców oraz umiejętności organizacji pracy własnej i zespołu,
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów indywidualnych i biznesowych,
  • Nastawienia na realizację wyznaczonych celów,
  • Znajomości języka  angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
  • Wysokiej komunikatywności i otwartości,
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus premię miesięczną, pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie pakietów sportowych, prywatna opieka medyczna, dodatek komunikacyjny, bilety na koncerty lub inne do wyboru),
  • Atrakcyjną lokalizację biura w centrum miasta,
  • Dużą możliwość wpływania na wygląd rozwijającego się serwisu usług i politykę sprzedaży,
  • Pracę w prestiżowej firmie i możliwość decydowania o doborze własnego zespołu, duże możliwości rozwoju zawodowego, w obszarze managerskim.

 

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.