Praca na stanowisku Operations & Development Manager
Katowice
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2022-06-24 13:39:40
            Opublikowane 2022-06-24 13:39:40
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Operations & Development Manager
                        Katowice
                        Opis stanowiska
SMART–HR jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – firmy handlowej, specjalizującej się w markach premium z branży wnętrzarskiej, w związku z jej intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Operations & Development Manager
Miejsce pracy: Katowice/Bielsko Biała, woj. śląskie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Tworzenie długofalowej strategii rozwoju firmy,
 - Koordynowanie podległych salonów,
 - Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, a tym samym rozwój bazy strategicznych klientów salonu,
 - Pozyskiwanie inwestycji B2B,
 - Przygotowywanie umów i ofert dla klientów strategicznych i biznesowych,
 - Opracowywanie budżetu i nadzorowanie realizacji jego założeń,
 - Realizacja działań inwestycyjnych nakierowanych na długofalowy rozwój salonów i marki,
 - Monitorowanie rentowności i wyników sprzedaży, tworzenie raportów i zestawień,
 - Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
 
Wymagania
- Co najmniej 3 letniego doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze inwestycji B2B lub sprzedaży dla klienta zamożnego,
 - Doświadczenia na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem ludźmi oraz budżetem,
 - Wyższego wykształcenia,
 - Umiejętności w zakresie motywowania ludzi, inspirowania i budowania autorytetu,
 - Znajomości branży marek premium i jego rynkowego otoczenia w sektorze wyposażenia wnętrz lub pokrewnym,
 - Wiedzy z zakresu marketingu, prawa, finansów, zarządzania, reklamy i promocji,
 - Czynnego prawo jazdy kat. B,
 - Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
 - Praktycznej znajomości programu Office,
 - Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, samodzielności w realizacji zadań oraz zaangażowania, wysokiej kultury osobistej.
 
Oferujemy
- Pracę dla ekskluzywnych salonów promującym produkty marek premium,
 - Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
 - Atrakcyjne wynagrodzenie i systemem premiowy,
 - Możliwość wdrażania własnych pomysłów dotyczących tworzenia marki,
 - Uczestnictwo w międzynarodowych eventach wnętrzarskich,
 - Przyjazną atmosferę pracy,
 - Gruntowne przeszkolenie i możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
 
                            Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.                        
                                        






