Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Bytom
    (41-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Samodzielny Specjalista ds. Marketingu

Bytom

, SMART-HR
43 dni do końca
Opublikowane 2024-09-20 13:22:04

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Samodzielny Specjalista ds. Marketingu
Bytom

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą prestiżowe projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – firmy z branży deweloperskiej, w związku z ekspansją na nowy obszar rynku, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Samodzielny Specjalista ds. Marketingu

Miejscepracy: Bytom, woj. śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kreowanie działań marketingowych mających na celu wprowadzenie na rynek nowego produktu,
  • Przygotowanie strategii marketingowej i kanałów komunikacji oraz prowadzenie zintegrowanych działań promocyjnych,
  • Tworzenie komunikacji i kampanii w social mediach,
  • Inicjowanie zmian na stronie internetowej, w celu zwiększenia jej efektywności,
  • Monitorowanie statystyk (Google Ads),
  • Stałą współpracę z działem sprzedażowym i zarządem,
  • Przygotowywanie i udział w targach branżowych,
  • Wykonywanie działań wpływających na rozpoznawalność firmy i produktów na rynku.

Wymagania

  • Minimum 5-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Umiejętności obsługi i zarządzania profilami na poszczególnych platformach, takich jak np. Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, TikTok, YouTube itd.,
  • Umiejętności samodzielnego, kompleksowego zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych,
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi marketingowych,
  • Znajomości narzędzi analitycznych oraz SEO, a także systemów reklamowych i metod optymalizowania reklam,
  • Znajomości aktualnych trendów, pomysłowości i kreatywności,
  • Umiejętności tworzenia contentu oraz nagrywania wideo i edytowania zdjęć,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności,
  • Zaangażowania w powierzone obowiązki,
  • Wysokich umiejętności komunikacji i współpracy z innymi działami.

Oferujemy

  • Pracę w firmie będącej liderem w zakresie stosowanych technologii,
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (preferowany) lub umowę o pracę,
  • Pracę hybrydową po okresie wdrożenia,
  • Dużą swobodę działania i możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • Niezbędne narzędzia pracy, duże wsparcie zarządu,  
  • Realne możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Nowoczesne narzędzia i przyjazne środowisko pracy.