Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Mysłowice
    (41-408)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta i exportu

Mysłowice

, SMART-HR
43 dni do końca
Opublikowane 2024-09-23 11:41:32

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta i exportu
Mysłowice

Opis stanowiska

Dla naszego klienta – polskiej firmy produkcyjnej, z bogatym doświadczeniem w sektorze akcesoriów meblowych, poszukujemy osoby do utrzymywania stałych oraz pozyskiwania nowych klientów na rynkach zagranicznych.

Specjalista ds. obsługi klienta i exportu

Miejsce pracy: Mysłowice, woj. śląskie,

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z obecnymi klientami, zapewniając najwyższy poziom obsługi,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, prowadzenie rozmów handlowych,
  • Współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej na rynki międzynarodowe,
  • Monitorowanie rynku i analiza konkurencji, w celu optymalizacji oferty,
  • Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji oraz raportów sprzedażowych,
  • Odwiedzanie kluczowych klientów zagranicznych w ramach delegacji, mające na celu utrzymywanie dobrych relacji biznesowych, monitorowanie współpracy oraz prezentowanie nowych produktów i rozwiązań,
  • Współpracę z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych,
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w obsłudze klientów zagranicznych,
  • Znajomości technik sprzedażowych i obsługi klienta,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • Pakiet opieki medycznej LuxMed,
  • Szkolenie wstępne w zakresie produktów i polityki handlowej firmy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Pracę w firmie z wieloletnią tradycją,
  • Miejsce parkingowe na terenie firmy,
  • Bardzo dogodną lokalizację firmy – dobrze skomunikowanej z Katowicami.