Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku HR Project Manager

Poznań

, SMART-HR
43 dni do końca
Opublikowane 2024-09-24 09:31:50

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

HR Project Manager
Poznań

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy inżynieryjnej, w związku z globalnym rozwojem oraz realizacją projektu w obszarze transition, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

HR Project Manager

Miejsce pracy: woj. wielkopolskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Realizację projektu przeniesienia procesów HRowych,
  • Audyt procesów HR, w zakresie m.in.: rekrutacji, onboardingu, polityki ocen okresowych, wynagrodzeń i świadczeń oraz przegląd zgodności standardów HR z polityką firmy i lokalnym prawem,
  • Inicjowanie oraz wdrożenie zmian mających na celu poprawę efektywności bądź doskonalenie obszaru HR,
  • Umacnianie marki i kultury organizacyjnej firmy oraz wzmacnianie zaangażowania pracowników,
  • Wsparcie pracowników w procesie zmian i budowanie zaufania wobec nowych procesów,
  • Bieżąca współpraca z interesariuszami, tj. zarządem firmy, działem HR i pracownikami oraz raportowanie bieżących działań,
  • Stałe monitorowanie zgodności procesów HR i zmian, z kodeksem pracy i obowiązującymi przepisami,
  • Wsparcie zespołu HR i innych działów w zakresie wdrożenia nowych narzędzi czy systemów,
  • Przygotowanie dokumentacji dotyczącej polityki, standardów i propozycji zmian,
  • Wykonanie innych zadań związanych z globalizacją i przeniesieniem procesów HRowych.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego w obszarze przenoszenia procesów HR-wych popartego sukcesami,
  • Doświadczenia w zakresie budowania globalnych standardów HR-owych firmy, tj. analizy danych HR, zmian w zakresie polityki personalnej oraz weryfikację ich zgodności z prawem pracy i lokalnymi przepisami,
  • Biegłą znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Umiejętności przeprowadzania audytu procesów HR-owych i wdrożenia zmian,
  • Doskonałej wiedzy w zakresie: Kodeksu Pracy, narzędzi, technologii i systemów HR-owych,
  • Wysokich umiejętności komunikacji i współpracy z managementem oraz zdolności do przekonywania innych do swoich pomysłów,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i zarządzania różnymi procesami w dynamicznym środowisku,
  • Posiadania Certyfikatu HR (CIPD, SHRM) – co będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Kontrakt B2B zawarty na czas trwania projektu (tj. 3 do 6 m-cy) w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość pracy hybrydowej lub zadaniowy charakter pracy z rozliczeniem godzinowym,
  • Możliwość negocjacji pakietu benefitów dostosowanych do indywidualnych potrzeb,
  • Profesjonalne wsparcie doświadczonego managementu,
  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • Udział w projekcie realizowanym dla prestiżowej firmy.