Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Szczecin
    (70-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku New Business Development Manager / Dyrektor Oddziału – branża stalowa

Szczecin

, SMART-HR
43 dni do końca
Opublikowane 2024-10-16 14:11:50

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

New Business Development Manager / Dyrektor Oddziału – branża stalowa
Szczecin

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta – jednego z liderów w branży stalowej na rynku polskim i europejskim, poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

New Business Development Manager / Dyrektor Oddziału – branża stalowa


Miejsce pracy: Szczecin, woj. zachodniopomorskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Pozyskanie siedziby w celu otwarcia oddziału w Szczecinie,
  • Czynny udział w rekrutacji kandydatów na handlowców i pracowników back office,
  • Zarządzanie, motywowanie i kontrolowanie podległego zespołu pracowników,
  • Nadzór nad przestrzeganiem procedur oraz standardów pracy przez podległych pracowników,
  • Realizowanie założonych planów sprzedaży,
  • Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji partnerskich z klientami,
  • Prowadzenie aktywnej sprzedaży do klientów kluczowych,
  • Składanie bieżących sprawozdań ze swojej działalności w postaci raportów,
  • Bieżące analizowanie i przekazywanie przełożonemu informacji z rynku, wiedza o funkcjonowaniu konkurencji na swoim terenie (oferta produktowa, ceny, warunki współpracy oraz inne istotne czynniki),
  • Kompleksowe zarządzanie nowo otwartym oddziałem firmy.

Wymagania

  • Doświadczenia w sprzedaży w branży wyrobów hutniczych,
  • Doświadczenia i umiejętności zarządzania zespołem,
  • Doświadczenia w rekrutacji pracowników,
  • Umiejętności sprzedaży, prezentacji i negocjacji,
  • Dyspozycyjności, odpowiedzialności, konsekwencji w działaniu, zdolności organizacyjne,
  • Znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Samochód służbowy i kartę paliwową,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, premie roczne), 
  • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Stabilną pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.