Praca na stanowisku New Business Development Manager / Dyrektor Oddziału – branża stalowa
Szczecin
, SMART-HR43 dni do końca
Opublikowane 2024-10-16 14:11:50
Opublikowane 2024-10-16 14:11:50
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
New Business Development Manager / Dyrektor Oddziału – branża stalowa
Szczecin
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta – jednego z liderów w branży stalowej na rynku polskim i europejskim, poszukujemy kandydata na stanowisko:
New Business Development Manager / Dyrektor Oddziału – branża stalowa
Miejsce pracy: Szczecin, woj. zachodniopomorskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Pozyskanie siedziby w celu otwarcia oddziału w Szczecinie,
- Czynny udział w rekrutacji kandydatów na handlowców i pracowników back office,
- Zarządzanie, motywowanie i kontrolowanie podległego zespołu pracowników,
- Nadzór nad przestrzeganiem procedur oraz standardów pracy przez podległych pracowników,
- Realizowanie założonych planów sprzedaży,
- Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji partnerskich z klientami,
- Prowadzenie aktywnej sprzedaży do klientów kluczowych,
- Składanie bieżących sprawozdań ze swojej działalności w postaci raportów,
- Bieżące analizowanie i przekazywanie przełożonemu informacji z rynku, wiedza o funkcjonowaniu konkurencji na swoim terenie (oferta produktowa, ceny, warunki współpracy oraz inne istotne czynniki),
- Kompleksowe zarządzanie nowo otwartym oddziałem firmy.
Wymagania
- Doświadczenia w sprzedaży w branży wyrobów hutniczych,
- Doświadczenia i umiejętności zarządzania zespołem,
- Doświadczenia w rekrutacji pracowników,
- Umiejętności sprzedaży, prezentacji i negocjacji,
- Dyspozycyjności, odpowiedzialności, konsekwencji w działaniu, zdolności organizacyjne,
- Znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
- Prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Samochód służbowy i kartę paliwową,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej, premie roczne),
- System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- Stabilną pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.