Praca na stanowisku Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Piekary Śląskie
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2022-07-13 15:14:58
            Opublikowane 2022-07-13 15:14:58
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
                        Piekary Śląskie
                        Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą prestiżowe projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta - firmy z branży farmaceutycznej, w związku z rozwojem wewnętrznego działu, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Miejscepracy: Piekary Śląskie, woj. śląskie
 
 
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Bieżącą obsługę i komunikację w social mediach: FB, Instagram, TT), a ponadto rozwój LinkedIn,
 - Komunikację w TikTok, Snapchat, YouTube – co będzie dodatkowym atutem,
 - Doradztwo strategiczne w zakresie rozwoju mediów społecznościowych i realizację celów firmy przy wykorzystaniu powyższych kanałów,
 - Kreatywne działania i poszukiwanie nowych strategii komunikacji w SM,
 - Stałą współpracę z działem HR w zakresie Employer Brandingu,
 - Copywriting / pisanie krótkich postów w SoMe– „As You choose”,
 - Stałą promocję firmy i budowanie pozytywnego wizerunku jako pracodawcy, partnera biznesowego i firmy zaufania społecznego.
 
%MCEPASTEBIN%
Wymagania
- Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku: Specjalista ds. social mediów bądź pokrewnym,
 - Wiedzy i doświadczenia w poruszaniu się w mediach społecznościowych, w tym doświadczenia w przygotowaniu i monitorowaniu treści,
 - Podążania za bieżącymi trendami i śmiałego wykorzystywania najnowszych pomysłów z branży,
 - Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności,
 - Kreatywności, lekkości pióra i dobrego smaku,
 - Umiejętności pracy zespołowej i współpracy z innymi działami,
 - Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (poziom pozwalający na podstawowe rozumienie i komunikację treści postów, wiadomości)– co będzie dodatkowym atutem.
 
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat,
 - Atrakcyjne wynagrodzenie + premie wynikowe,
 - Elastyczny tryb pracy w systemie hybrydowym: 3/2 (Home Office/ biuro),
 - Wsparcie Grafika i 6-osobowego Działu Marketingu,
 - Realne możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu,
 - Nowoczesne narzędzia i przyjazne środowisko pracy,
 - Dodatki pracownicze.
 
                            Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.                        
                                        






