Praca na stanowisku Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Piekary Śląskie
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2022-07-13 15:14:58
Opublikowane 2022-07-13 15:14:58
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Piekary Śląskie
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą prestiżowe projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta - firmy z branży farmaceutycznej, w związku z rozwojem wewnętrznego działu, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Miejscepracy: Piekary Śląskie, woj. śląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Bieżącą obsługę i komunikację w social mediach: FB, Instagram, TT), a ponadto rozwój LinkedIn,
- Komunikację w TikTok, Snapchat, YouTube – co będzie dodatkowym atutem,
- Doradztwo strategiczne w zakresie rozwoju mediów społecznościowych i realizację celów firmy przy wykorzystaniu powyższych kanałów,
- Kreatywne działania i poszukiwanie nowych strategii komunikacji w SM,
- Stałą współpracę z działem HR w zakresie Employer Brandingu,
- Copywriting / pisanie krótkich postów w SoMe– „As You choose”,
- Stałą promocję firmy i budowanie pozytywnego wizerunku jako pracodawcy, partnera biznesowego i firmy zaufania społecznego.
%MCEPASTEBIN%
Wymagania
- Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku: Specjalista ds. social mediów bądź pokrewnym,
- Wiedzy i doświadczenia w poruszaniu się w mediach społecznościowych, w tym doświadczenia w przygotowaniu i monitorowaniu treści,
- Podążania za bieżącymi trendami i śmiałego wykorzystywania najnowszych pomysłów z branży,
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i samodzielności,
- Kreatywności, lekkości pióra i dobrego smaku,
- Umiejętności pracy zespołowej i współpracy z innymi działami,
- Komunikatywnej znajomości j. angielskiego (poziom pozwalający na podstawowe rozumienie i komunikację treści postów, wiadomości)– co będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat,
- Atrakcyjne wynagrodzenie + premie wynikowe,
- Elastyczny tryb pracy w systemie hybrydowym: 3/2 (Home Office/ biuro),
- Wsparcie Grafika i 6-osobowego Działu Marketingu,
- Realne możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu,
- Nowoczesne narzędzia i przyjazne środowisko pracy,
- Dodatki pracownicze.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.