Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Business Development Manager

Poznań

, SMART-HR
43 dni do końca
Opublikowane 2024-08-19 15:56:20

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Business Development Manager
Poznań

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy zajmującej się sprzedażą oraz wsparciem technicznym produktów w branży zabezpieczeń, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Business Development Manager
Miejsce pracy: Poznań, woj. wielkopolskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój sprzedaży rozwiązań firmy na terenie województwa wielkopolskiego i lubuskiego,
  • Pozyskiwanie nowych klientów w kanale tradycyjnym i inwestycyjnym,
  • Dbanie o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami,
  • Współtworzenie planów sprzedaży oraz ich realizacja,
  • Udoskonalanie swojego warsztatu pracy poprzez uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach (w tym produktowych),
  • Dbanie i tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy,
  • Rozwijanie polityki produktowej firmy oraz monitorowanie rynku,
  • Sporządzanie raportów i analiz.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży w sektorze B2B,
  • Znajomość branży teletechnicznej, co będzie dodatkowym atutem,
  • Praktycznej znajomości technik negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • Umiejętności organizacji pracy własnej,
  • Orientacji na realizację celów,
  • Samodzielności i komunikatywności, umiejętności współpracy z zespołem,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Znajomości pakietu MsOffice.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na solidnej podstawie oraz premii miesięcznej uzależnionej od wyników sprzedaży,
  • Swobodę w doborze narzędzi i sposobów realizacji zadań,
  • Ścieżkę rozwoju zawodowego, opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop),
  • Pracę w zespole złożonym z profesjonalistów nastawionych na realizację działań,
  • Pozytywną atmosferę pracy w nowoczesnej firmie.