Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Starachowice
    (27-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Handlowiec stacjonarny

Starachowice

, Adecco Poland
zakończona
Opublikowane 2016-10-10 11:13:05

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Handlowiec stacjonarny
Starachowice

Opis stanowiska

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób do pracy na stanowisku:

Handlowiec stacjonarny

Nr ref.: SO/04/2016/KLC
Miejsce pracy: Starachowice

Zakres obowiązków:
• Współpraca z Account Managerem - opracowanie strategii współpracy z klientem, sporządzanie planów i budżetów sprzedaży,
• Uczestnictwo w procesie ustalania cen oraz negocjowanie warunków współpracy w klientami,
• Uczestnictwo w procesie ofertowania (w tym: nadzór nad terminowością wycen i przygotowywania ofert),
• Kalkulacja wyrobów zgodnie z obowiązującym szablonem cenowym,
• Kalkulacja oszczędności oraz uczestnictwo w projektach oszczędnościowych,
• Monitorowanie sprzedaży,
• Analizę kosztów, metod i wyników,
• Rekomendowanie zmian mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży.

Wymagania

• Wykształcenie wyższe techniczne lub finansowe,
• Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
• Ogólne rozumienie procesów ofertowania oraz fakturowania,
• Zorientowanie na klienta,
• Inicjatywa i samodzielność,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Doskonałe umiejętności negocjacyjne,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. poziom B2 (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
• Bardzo dobra znajomość Excela.

Oferujemy

• Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
• Atrakcyjny system wynagrodzeń,
• Niezbędne narzędzia pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.