Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inżynieria / Technika / Jakość

Lokalizacje

  • Sulęcin
    (55-010)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. zakupów

Sulęcin

, Randstad Polska
zakończona
Opublikowane 2016-10-11 09:45:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. zakupów
Sulęcin

Opis stanowiska

Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Zakres obowiązków:
planowanie i realizację zakupów komponentów i materiałów zgodnie z planem produkcji i prognozami sprzedaży
zabezpieczenie terminowych dostaw
aktualizacja informacji o terminach realizacji zamówień
eskalowanie opóźnień i sytuacji krytycznych związanych z potencjalnym brakiem materiałów do produkcji

Wymagania

wykształcenie wyższe (logistyka, zarządzanie produkcją, ekonomia)
min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
bardzo dobra znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
znajomość systemu operacyjnego SAP - mile widziane
biegła obsługa programów Microsoft (głównie Excel)

Oferujemy

praca w międzynarodowym środowisku
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.