Praca na stanowisku Specjalista ds. zakupów
Sulęcin
, Randstad Polskazakończona
Opublikowane 2016-10-11 09:45:10
Opublikowane 2016-10-11 09:45:10
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. zakupów
Sulęcin
Opis stanowiska
Randstad Polska jest wiodącą na polskim rynku agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, zlokalizowanej w Sulęcinie, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Zakres obowiązków:
planowanie i realizację zakupów komponentów i materiałów zgodnie z planem produkcji i prognozami sprzedaży
zabezpieczenie terminowych dostaw
aktualizacja informacji o terminach realizacji zamówień
eskalowanie opóźnień i sytuacji krytycznych związanych z potencjalnym brakiem materiałów do produkcji
Wymagania
wykształcenie wyższe (logistyka, zarządzanie produkcją, ekonomia)min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
bardzo dobra znajomość j. angielskiego - warunek konieczny
znajomość systemu operacyjnego SAP - mile widziane
biegła obsługa programów Microsoft (głównie Excel)
Oferujemy
praca w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.