Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Siemianowice Śląskie
    (41-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Siemianowice Śląskie

, KARENA S.A.
zakończona
Opublikowane 2016-10-12 10:31:46

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Siemianowice Śląskie

Opis stanowiska

KARENA S.A. to firma z Siemianowic Śląskich, która powstała w 1992r. Prowadzimy zdywersyfikowaną działalność, która zapewnia nam stabilną pozycję na rynku. Świadczymy m. in. usługi w zakresie handlu ekologicznymi paliwami stałymi. Sprzedając ekogroszek i ekomiał kontynuujemy bogatą, górniczą tradycję w ekologicznym wariancie. Nasze Biuro Obsługi Klienta to doświadczony zespół profesjonalistów, który z pasją podchodzi do swojej pracy. Jako firma chcemy się ciągle rozwijać, dlatego też poszerzamy nasz zespół i poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy | Siemianowice Śląskie

Pracując z nami będziesz:
- obsługiwać zapytania ofertowe klientów,
- nawiązywać i utrzymywać trwałe relacje z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,
- rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klientów oraz sprzedawać produkty firmy dopasowane do ich indywidualnych potrzeb,
- przygotowywać oraz prezentować oferty handlowe,
- wystawiać faktury i obsługiwać dokumenty sprzedaży,
- budować pozytywny wizerunek firmy i dobre relacje z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.

Wymagania

- posiadają min. 2-letnie doświadczenie i sukcesy w zakresie sprzedaży,
- znają obsługę komputera (e-mail, pakiet MS Office),
- posiadają umiejętności w zakresie technik sprzedaży i negocjacji,
- swobodnie prowadzą rozmowy telefoniczne, są pewne siebie, mają miły głos i dobrą dykcję,
- w pracy skupiają się na potrzebach klienta,
- wykazują inicjatywę w działaniu,
- potrafią samodzielnie organizować sobie pracę.

Oferujemy

- umowy o pracę są u nas w standardzie,
- wysokość wynagrodzenia gwarantujemy na konkurencyjnym poziomie (podstawa + comiesięczna prowizja zależna od wyników),
- mamy bogaty pakiet socjalny, w który wchodzą m.in.: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, pracownicze ubezpieczenie grupowe, bony na święta,
- prowadzimy zdywersyfikowaną działalność, która zapewnia stabilność firmy, a co za tym idzie stabilność zatrudnienia i wynagrodzenia na czas każdego miesiąca,
- dbamy o balans między życiem zawodowym a prywatnym naszego zespołu, dlatego też zapewniamy elastyczne godziny pracy,
- nasz zespół handlowy pracuje w kameralnym gronie w systemie 5 dniowym, jednozmianowym,
- nie tworzymy ograniczających procedur działania, praca u nas nie jest rutynowa i odtwórcza,
- panuje u nas rodzinna, nieformalna atmosfera, która nie jest tylko pustym sloganem. Wspólnie obchodzimy urodziny, jesteśmy otwarci i tolerancyjni. Dbamy o to, aby każdy czuł się dobrze w zespole,
- kwestie korków i problemy z parkowaniem nas nie dotyczą. Łatwo do nas dojechać i posiadamy własny parking.

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą i wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.