Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży/ Handlowiec

Gdańsk

, Personia
zakończona
Opublikowane 2016-10-13 15:16:20

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. sprzedaży/ Handlowiec
Gdańsk

Opis stanowiska

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są rekrutacje prowadzone dla naszych Klientów z różnych branż. Specjalizujemy się w procesach rekrutacyjnych, prowadzonych także w formie Direct&Executive Search. Ponadto szkolimy w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta, technik sprzedaży, rozwoju kompetencji menedżerskich i osobistych.

Obecnie dla naszego Klienta – salonu i stacji dealerskiej oferującej usługi serwisowe oraz blacharskie - poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży/ Handlowiec
Miejsce pracy: Trójmiasto
Nr ref.: 37/2016

Cel stanowiska: aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów klientom flotowym.

Zakres obowiązków:

• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów flotowych,
• Sprzedaż samochodów,
• Obsługa Klientów według standardów firmy,
• Utrzymywanie pozytywnych relacji ze stałymi Klientami, budowanie relacji z nowymi,
• Współpraca z innymi osobami pracującymi w dziale,
• Kontrola realizacji założeń budżetowych oraz realizacji planów handlowych,
• Reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych,
• Podejmowanie decyzji związanych z bieżącym funkcjonowaniem działu,
• Kontrola rynku, porównanie ofert konkurencji.

Wymagania

• Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na takim samym/ podobnym stanowisku związanym ze sprzedażą B2B do Klientów instytucjonalnych na rynku Trójmiejskim,
• Odbyte szkolenia z technik sprzedaży lub obsługi Klienta instytucjonalnego,
• Wykształcenie minimum średnie,
• Prawo jazdy kat. B,
• Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office,
• Pomysłowość i kreatywność w sposobie dotarcia do nowych klientów,
• Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
• Wysoka kultura osobista,
• Innowacyjność i otwartość,
• Umiejętność pracy w zespole,
• Umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z nowymi kontrahentami firmy.

Oferujemy

• Stabilne warunki zatrudnienia,
• Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
• Niezbędne narzędzia pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.