Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Tczew
    (83-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

Tczew

, GRUPA PROGRES
zakończona
Opublikowane 2016-10-14 13:28:07

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SPECJALISTA DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ BIZNESOWYCH
Tczew

Opis stanowiska

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W związku z rozwojem, poszukujemy do naszego biura osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

Miejsce pracy: Tczew

Umiesz słuchać i doradzać? Nie sprawia Ci problemu nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami i posiadasz ponadprzeciętny potencjał handlowy? To właśnie Ciebie szukamy! Jeśli chcesz się rozwijać oraz szukasz zadań, które będą dla Ciebie wyzwaniem to napisz do nas.

• umawianie spotkań biznesowych
• badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań
• budowanie długofalowych relacji z pozyskanymi klientami
• udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług
• raportowanie na potrzeby firmy;
• budowanie profesjonalnego wizerunku marki Progres.

Wymagania

• znajomości standardów obsługi klienta oraz umiejętności kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi,
• doskonałych umiejętności komunikacyjnych
• postawy ukierunkowanej na osiąganie postawionych celów sprzedażowych i rozwój
• inicjatywa, energia, zapał do pracy
• dobra dykcja oraz znajomości poprawnej polszczyzny
• zaangażowania, samodzielności i systematyczności w działaniu
• bardzo dobra obsługa komputera m.in. pakietu MS Office
• doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego - praca w telemarketingu będzie atutem

Oferujemy

• świetną atmosferę i pracę w zgranym zespole
• stabilne zatrudnienie
• profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń (szkolenia produktowe i podnoszące umiejętności sprzedażowe)
• atrakcyjny i motywacyjny system wynagrodzeń (podstawa + prowizja)
• realne możliwości rozwoju i awansu w dziale sprzedaży
• udział w budowaniu wysokiej pozycji firmy na rynku biznesowym
• pracę w normowanych godzinach od poniedziałku do piątku;
• niezbędne narzędzia pracy
• pyszną kawę ;)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.