Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Hotline

Kraków

, BillBird S.A. - część międzynarodowej korporacji IGT
zakończona
Opublikowane 2016-11-02 11:48:42

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Hotline
Kraków

Opis stanowiska

SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Hotline Nr ref. HL/10/2016

Zadania:
• obsługa połączeń przychodzących
• rejestracja zgłoszeń
• zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie

Wymagania

• dobra znajomość komputera w zakresie MS Office
• wykształcenie min. średnie
• dyspozycyjność (praca w godzinach popołudniowych oraz w niektóre weekendy)
• umiejętność pracy w zespole
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• obsługa połączeń przychodzących

Oferujemy

• zdobycie doświadczenia w nowoczesnej, międzynarodowej firmie
• przyjazną atmosferę
• niepełny wymiar godzin
• forma współpracy: umowa zlecenie
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.