Praca na stanowisku SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Hotline
Kraków
, BillBird S.A. - część międzynarodowej korporacji IGTzakończona
Opublikowane 2016-11-02 11:48:42
Opublikowane 2016-11-02 11:48:42
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Hotline
Kraków
Opis stanowiska
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI KLIENTA w Dziale Hotline Nr ref. HL/10/2016Zadania:
• obsługa połączeń przychodzących
• rejestracja zgłoszeń
• zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie
Wymagania
• dobra znajomość komputera w zakresie MS Office• wykształcenie min. średnie
• dyspozycyjność (praca w godzinach popołudniowych oraz w niektóre weekendy)
• umiejętność pracy w zespole
• mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• obsługa połączeń przychodzących
Oferujemy
• zdobycie doświadczenia w nowoczesnej, międzynarodowej firmie• przyjazną atmosferę
• niepełny wymiar godzin
• forma współpracy: umowa zlecenie
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.