Praca na stanowisku Specjalista ds. administracji
Olsztyn
, Adecco Poland Sp. z.o.o.zakończona
Opublikowane 2016-11-03 11:02:11
Opublikowane 2016-11-03 11:02:11
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. administracji
Olsztyn
Opis stanowiska
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.Aktualnie dla Naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds.administracji
Numer ref. SDSA/OLS2016
Miejsce pracy:Olsztyn
Zakres obowiązków:
- obsługa korespondencji przychodzącej i biurowej
- wystawianie faktur sprzedaży i realizowanie rozliczeń finansowych
- przygotowywanie ewidencji czasu pracy pracowników do rozliczania
- obsługa Klienta
- wsparcie przy koordynacji kontraktów
- współpraca z biurem księgowym i odpowiedzialność za dokumenty
Wymagania
- wykształcenie średne- min. 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- mile widziana znajomość języka obcego
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- chęć do rozwoju zawodowego
- bardzo dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- atrakcyjną stawkę miesięczną oraz premie
- możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.