Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Mielec
    (39-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta RTV EURO AGD

Mielec

, RTV EURO AGD
zakończona
Opublikowane 2016-11-07 10:12:50

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta RTV EURO AGD
Mielec

Opis stanowiska

Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny oraz kilkanaście Centrów Logistycznych.

Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.

To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.

Masz to w sobie? Dołącz do nas!

Obecnie poszukujemy pracowników na stanowisko:
DORADCA KLIENTA

Miejsce pracy: Mielec

Na czym będzie polegała Twoja praca?:
• na profesjonalnej obsłudze klienta, zgodnej ze Standardami
• na realizacji indywidualnych planów sprzedażowych
• na przyjmowaniu dostawy i przygotowaniu towarów do sprzedaży
• na dbaniu o porządek na sali sprzedażowej i magazynie

Wymagania

• minimum średnie wykształcenie
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• nastawienie na realizację celów
• chęć do rozwoju i dzielenia się wiedzą
• entuzjazm i zaangażowanie
• umiejętności sprzedażowe
• doświadczenie na stanowisku sprzedawcy lub znajomość branży RTV/AGD/IT
• umiejętność obsługi komputera
• dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi kasy fiskalnej lub systemów ratalnych

Oferujemy

• pracę w firmie o wysokich standardach oraz bogatej ofercie handlowej
• pakiet szkoleniowy
• pakiet socjalny
• premię uzależnioną od osiąganych wyników
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.