Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta- wsparcie UK

Kraków

, Grafton Recruitment Polska Sp. z o. o.
zakończona
Opublikowane 2016-11-22 12:16:19

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta- wsparcie UK
Kraków

Opis stanowiska

Dla światowego dystrybutora w branży informatycznej oferującego rozwiązania i usługi klasy korporacyjnej z zakresu bezpieczeństwa sieci, przechowywania danych, infrastruktury programowej, poszukujemy zmotywowanych do rozwoju osób posługujących się językiem angielskim na poziomie C1, które są otwarte na pracę w departamencie Obsługi Klienta i wsparcie rynku brytyjskiego.

Nr. ref.: 6-26-39774

Codzienne obowiązki:
- zarządzanie kontaktem z partnerami
- pełnienie roli back office dla Działu Sprzedaży
- przygotowywanie dokumentów, wycen produktów i usług
- odpowiadanie na wszelkie zapytania ze strony partnerów dotyczących kwotacji, przedłużania umów, licencji
- codzienny telefoniczny kontakt z partnerami w języku angielskim
- wprowadzanie i zarządzanie danymi technicznymi w systemie

Wymagania

- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (stacjonarnej lub telefonicznej)
- biegła znajomość języka angielskiego (C1 lub C2) - wsparcie UK
- dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- umiejętności analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole oraz w środowisku międzynarodowym
- zainteresowanie nowymi technologiami będzie dużym atutem

Oferujemy

- możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w firmie z branży IT
- pakiet socjalny; ubezpieczenie na życie, Multisport
- możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach; wyznaczony roczny budżet na szkolenia dla każdego pracownika
- ponadto możliwość uczestnictwa w szkoleniach zorganizowanych przez producentów
- atrakcyjny system premiowy (premie miesięczne)
- praca w godzinach biurowych 10-18
- zatrudnienie w stabilnej firmie: umowa o pracę czas próbny + czas nieokreślony
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.