Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka Zarządu/Recepcjonistka, branża finansowa

Warszawa

, Noble Global Investments
zakończona
Opublikowane 2016-11-28 12:12:59

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka Zarządu/Recepcjonistka, branża finansowa
Warszawa

Opis stanowiska

Obecnie rekrutujemy na stanowisko:,
Asystentki Zarządu/ Recepcjonistki

Zakres zadań:

-Odbieranie, selekcjonowanie i przełączanie telefonów;
-Zarządzanie korespondencją biura;
-Organizacja oraz obsługa spotkań, zebrań;
-Organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, biletów);
-Kontakt z dostawcami firmy, kontrahentami, współpracownikami
-Skanowanie i archiwizacja dokumentów.

Wymagania

-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
-Doświadczenie na podobnym stanowisku;
-Podzielność uwagi, wielozadaniowość;
-Sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
-Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.

Oferujemy

-Pracę w godzinach 9:30 – 18:00, w tym 45 minut przerwy na lunch
-Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie przez pierwsze 3 miesiące, później mozliwość przejścia na umowę o pracę;
-Wynagrodzenie w wysokości 2300 brutto w okresie próbnym (3 miesiące)
-Pracę w centrum Warszawy – okolice Romda ONZ
-Możliwość zdobycia doświadczenia na stanowisku administracyjnym w międzynarodym środowisku.
- Pracę w młodym zespole, w świetnej atmosferze
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.