Praca na stanowisku Konsultant telefoniczny (call center)
Wrocław
, OBPONzakończona
Opublikowane 2016-11-30 12:40:52
Opublikowane 2016-11-30 12:40:52
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Konsultant telefoniczny (call center)
Wrocław
Opis stanowiska
Firma Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób niepełnosprawnych rozpoczyna realizację własnego programu “TELEWORKING DISABLED” przeznaczonego dla osób niepełnosprawnych szczególnie poszkodowanych i wykluczonych z możliwości podjęcia pracy stacjonarnej. W związku z realizacją zleceń dla znanych i największych pracodawców w Polsce uruchamiamy rekrutację osób niepełnosprawnych na stanowisko “KONSULTANT TELEFONICZNY – CALL CENTER”. Telepraca polega na pracy wykonywanej z miejsca zamieszkania, najczęściej za pośrednictwem komputera z dostępem do internetu, telefonu i innych narzędzi komunikacyjnych oraz specjalistycznego oprogramowania.Jeśli jesteś osobą niepełnosprawna w stopniu umiarkowanym lub znacznym, posiadasz komputer z dostępem do internetu, szukasz pracy u poważnego pracodawcy wykonywanej z miejsca zamieszkania, nie obawiasz się wyzwań związanych z kontaktem z ludźmi oraz pracy z komputerem i internetem, JESTEŚ SAMODZIELNY/A, CHCESZ SIĘ ROZWIJAĆ I SZKOLIĆ - ZGŁOŚ SIĘ DO NAS!
Konsultant telefoniczny (call center)
- obsługa infolinii (ruch przychodzący)
- działania posprzedażowe, badanie poziomu satysfakcji klienta
- biuro obsługi klienta (BOK)
- umawianie przedstawicieli handlowych na spotkania
- voicemailing
- miękka windykacja
- sprzedaż telefoniczna, oferowanie produktów i usług
- pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych
- inne wg. zapotrzebowania
Wymagania
- stopień niepełnosprawności (umiarkowany lub znaczny)- dyspozycyjność i pełna gotowość do wykonywania pracy w określonych godzinach
- własny komputer i znajomość jego obsługi, pakiet Office lub inne programy
- dostęp do internetu w miejscu zamieszkania oraz umiejętność korzystania z zasobów internetowych
- brak wady wymowy, płynne posługiwanie się językiem polskim, znajomość języków obcych mile widziana
- asertywność, samodzielność, brak barier w kontaktach telefonicznych z ludźmi
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz chęć uczestnictwa w szkoleniach telefonicznych i online
- wszelkie dodatkowe umiejętności zostaną wzięte pod uwagę pod kątem posiadanych przez nas zleceń
i oczekiwań naszych klientów
Oferujemy
MIEJSCE PRACY: praca zdalna wykonywana w miejscu zamieszkania przy pomocy komputera, Internetu, telefonu i innych narzędzi komunikacyjnych, specjalistycznego oprogramowania w zależności od stanowiska pracy. Cała PolskaOFERUJEMY: szkolenia, merytoryczną opiekę koordynatora, umowę o pracę, stałe atrakcyjne wynagrodzenie, dodatki motywacyjne w zależności od osiąganych efektów.
Ważne informacje:
Przyjęcie zgłoszenia osoby aplikującej warunkujemy:
- przesłaniem CV
- listu motywacyjnego
- skanu orzeczenia o niepełnosprawności (stopień umiarkowany lub znaczny)
- wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych
(dołączyć poniższą formułę do zgłoszenia w treści e-maila)
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997
roku o Ochronie Danych Osobowych; Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)."
Konsultant telefoniczny (call center)
Aplikacje niepełne mogą nie zostać wzięte pod uwagę.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.