Praca na stanowisku Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta (jęz. niemiecki)
Łódź
, Grafton Recruitment Polska Sp. z o. o.zakończona
Opublikowane 2016-12-12 09:33:54
Opublikowane 2016-12-12 09:33:54
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Młodszy specjalista ds. obsługi Klienta (jęz. niemiecki)
Łódź
Opis stanowiska
Nasz Klient, międzynarodowa firma będąca liderem w branży rozwiązań IT m.in. dla biznesu, administracji, księgowości, tworzy nowy zespół, którego zadaniem będzie obsługa Klientów niemieckojęzycznych. W związku z tym poszukujemy Kandydatów, którzy chcą się rozwijać na stanowisku: Konsultanta ds. wsparcia Klienta.Miejsce pracy: ŁÓDŹ
ref. No.: 6-26-41408
Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
- kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem
- wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów IT (generowanie haseł, tworzenie nowych kont i ich weryfikacja itp.)
- wyjaśnienie zasad działania nowego oprogramowania, zdalna pomoc w instalacjach
- raportowanie błędów pojawiających się w procesie zgłaszania problemów przez Klientów
- przypisywanie trudnych zadań do II linii wsparcia
- profesjonalna obsługa Klienta
Wymagania
- język niemiecki na poziomie bardzo dobrym (min. B2)- język angielski na poziomie komunikatywnym (jest to język organizacji)
- wysokie umiejętności interpersonalne
- pozytywne nastawienie do nowych rzeczy
- dynamiczność w działaniu
- mile widziane zainteresowanie zagadnieniami związanymi z IT
- możliwość pracy w systemie zmianowym (idealna propozycja dla studentów)
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
- możliwość rozwoju w strukturach firmy
- elastyczny czas pracy (w tym możliwość pracy na niepełny etat)
- pakiet szkoleń (w tym dopłata do kursów językowych)
- dofinansowanie do okularów korekcyjnych
- pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie zdrowotne oraz na życie, karta Multisport)
- świeże owoce w biurze
- wyjścia i imprezy integracyjne
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.