Praca na stanowisku help desk z językiem niemieckim
Gorzów Wielkopolski
, Randstad Polskazakończona
Opublikowane 2016-12-16 12:52:27
Opublikowane 2016-12-16 12:52:27
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
help desk z językiem niemieckim
Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta, firmy usługowej zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim, woj. lubuskie, poszukujemy odpowiednich osób na stanowisko:help desk z językiem niemieckim
Zakres obowiązków:
• opracowywanie ticketów (m.in.: analiza techniczna, klasyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych)
• utrzymanie łączności pomiędzy 1 a 3 poziomem wsparcia technicznego obsługi klienta
• przekazywanie ticketów do Partnerów biznesowych
• dbanie o dobrą współpracę pomiędzy Partnerami i monitorowanie podjętych działań
• szkolenie pracowników z obszaru 1 poziomu wsparcia technicznego
• analiza występujących procesów i aktualizacja dokumentacji dbanie o wysoką jakość realizowanych zadań
• koordynowanie przebiegu procesów w ramach świadczonych usług opracowywanie raportów
• optymalizacja procesów w ramach świadczonych usług
Wymagania
• orientacja w strukturach: XML, XSD, XSLT• dobra znajomość języka niemieckiego
• znajomość techniki WEB
• znajomość modeli ISO/OSI oraz zagadnień sieciowych: TCP/IP, LAN/WAN/VPN
• doświadczenie w pracy z systemem ticketowym
• umiejętność pracy w grupie
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00
• znajomość technologii ASP.net będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u pracodawcy• atrakcyjne wynagrodzenie za pracę
• udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• dostęp do prywatnej służby zdrowia
• doświadczenie zawodowe w obszarze Business Portalu
• pakiet świadczeń socjalnych
• przyjazną atmosferę pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.