Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Toruń
    (22-171)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ka konsultanta (praca dla os. niepełnosprawnych)

Toruń

, GP People
zakończona
Opublikowane 2017-01-20 11:41:50

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ka konsultanta (praca dla os. niepełnosprawnych)
Toruń

Opis stanowiska

GP People jako Agencja Zatrudnienia (certyfikat w KRAZ nr 9274) od 2002 roku jest dla przedsiębiorstw partnerem świadczącym usługi w zakresie w optymalizacji procesów zarządzania personelem oraz rekrutacji pracowników. Realizujemy projekty rekrutacyjne w całej Polsce dając naszym kandydatom nowe możliwości rozwoju zawodowego. Wspieramy pracowników i pracodawców na każdym etapie rekrutacji, a nasz profesjonalizm i pasję w pracy, potwierdzają otrzymane nagrody. Niezależnie od tego czy szukasz pracy na stałe czy zatrudnienia tymczasowego z nami możesz osiągnąć więcej. W GP People człowiek i biznes są tak samo ważne.

Aktualnie do naszego zespołu w Toruniu poszukujemy zaangażowanej i zmotywowanej osoby na stanowisko:



Asystent/ka konsultanta (praca dla os. niepełnosprawnych)

Opis stanowiska:

- prace administracyjno-biurowe m.in.: archiwizacja i segregacja
dokumentów, uzupełnianie danych, opisywanie dokumentów
pracowniczych
- wsparcie bieżących projektów rekrutacyjnych m.in.: poszukiwania
kandydatów, aktualizowanie bazy CV kandydatów, przygotowywanie
i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, wstępna selekcja kandydatów,
umawianie spotkań, udział w rozmowach rekrutacyjnych
- współpraca z urzędami oraz wsparcie w przygotowywaniu pozwoleń
o pracę w Polsce
- przygotowywanie analiz i raportów

Wymagania

- aktualnie orzeczenie o niepełnosprawności (warunek konieczny)
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
- wykształcenie minimum średnie
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej
- otwartość i komunikatywność
- motywacja oraz chęć do nauki i rozwoju w branży HR

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- praca 7 godz. dziennie
- po okresie próbnym prywatna opieka medyczna lub karta multisport
- profesjonalne wdrożenie do pracy - nauczymy Cię wszystkiego,
czego będziesz potrzebował w czasie pracy
- unikalną atmosferę i kulturę organizacyjną, w której człowiek i biznes
są tak samo ważne
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.