Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim

Gdynia

, WNS Global Services
zakończona
Opublikowane 2017-08-10 21:33:27

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta z j. włoskim
Gdynia

Opis stanowiska

Osoby będą zajmować się:
Prowadzeniem efektywnej komunikacji z klientami drogą mailową i telefoniczną w branży turystycznej
Zarządzaniem zapytaniami i reklamacjami klientów
Identyfikowaniem potrzeb klientów, dookreślaniem informacji i proponowaniem rozwiązań oraz alternatywnych działań
Doradzaniem klientom w zakresie produktów i usług
Współpracą z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia najlepszego i szybkiego wsparcia klientów
Dbaniem o wysoki poziom obsługi i pozytywną relację z klientami
Polepszaniem i uaktualnianiem swojej wiedzy związanej z produktami oraz procesem, korzystając z dostępnych materiałów i szkoleń

Wymagania

Szukamy osób, które:

Znają język włoski na poziomie min. B2
Posługują się j. angielskim w stopniu komunikatywnym
Potrafią sprawnie komunikować się pisemnie i ustnie
Są elastyczne i ciekawe nowych doświadczeń
Proaktywnie szukają rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji
Szybko się uczą przy zapewnionym wsparciu
Są odpowiedzialne i można na nich polegać
Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem
Świetnie czują się pracując w zespole
Sprawnie obsługują komputer

Oferujemy

Pracę dla najlepszego Pracodawcy w rankingu AON Best Employer 2017!
Codzienny kontakt z żywym językiem włoskim w profesjonalnym zespole
Szkolenie wprowadzające w obsługę klienta w branży turystycznej
Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
Owoce dla całego zespołu w każdy poniedziałek
Spotkania i wyjazdy integracyjne
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.