Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Zdrowie/ Opieka / Rekreacja

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży

Katowice

, Strefa podróży
zakończona
Opublikowane 2017-08-19 21:10:45

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży
Katowice

Opis stanowiska

Strefa Podróży to sieć biur podróży świadczących szeroki zakres usług turystycznych. Filarem działalności jest agencyjna sprzedaż ofert największych polskich i niemieckich touroperatorów. Dodatkowo, biuro prowadzi sprzedaż ubezpieczeń, biletów lotniczych i autokarowych, wiz i innych produktów związanych z szeroko rozumianą turystyką.

Poszukujemy osoby do pracy w naszym oddziale w DH Supersam od 01.09.2017 r.

OPIS STANOWISKA
Do obowiązków Specjalisty ds. Obsługi Klienta należeć będzie:

- bieżąca obsługa zapytań od Klientów ,
- telefonicznych i mailowych,
- przyjmowanie Klientów w biurze,
- przygotowywanie ofert dla Klientów,
- doradztwo w zakresie kierunków wakacyjnych, rekomendowanych hoteli itp.,
- dbanie o aktualną ofertę na witrynie biura,
- dbanie o czystość stanowiska pracy,
- kontrola godzin i terminów wylotów własnych Klientów,
- aktywny udział w promocji biura i pozyskiwaniu Klienta,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży w przygotowanych systemach i arkuszach.

Wymagania

- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu - także w weekendy (system zmianowy),
- wysokiej kultury osobistej,
- chęci do nauki i szybkiego osiągnięcia samodzielności na stanowisku pracy,
- punktualności,
- bardzo dobrej wiedzy geograficznej,
- umiejętności podejmowania trafnych decyzji,
- ukierunkowania na Klienta,
- aktywności "pro-Klient" w codziennej pracy,
- pomysłowości,
- śmiałości do pracy z Klientem i łatwości w nawiązywaniu przyjaznych kontaktów.

Nie wymagamy wykształcenia turystycznego - mile widziane doświadczenie w podróżowaniu do popularnych destynacji turystycznych.

Oferujemy

- wynagrodzenie podstawowe, powiększane o prowizję od każdej sprzedaży,
- pracę w młodym i ambitnym (i sympatycznym:) ) zespole,
- wyjazdy na "study tour" w zależności od osiąganych wyników,
- umowę o pracę,
- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o funkcjonowaniu branży turystycznej.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.