Praca na stanowisku Koordynator ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Sosnowiec
, Smart-HRzakończona
Opublikowane 2017-09-11 11:56:04
Opublikowane 2017-09-11 11:56:04
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Koordynator ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Sosnowiec
Opis stanowiska
Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych hiszpańsko i anglojęzycznych klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
Ścisłą współpracę z inżynierami sprzedaży zlokalizowanymi w różnych krajach w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta, współpracę z innymi działami firmy na całym świecie - magazynami wysyłkowymi, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja,
Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.
Wymagania
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,Bardzo dobrej znajomość języka hiszpańskiego,
Wykształcenia wyższego,
Umiejętności pracy w zespole,
Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta hiszpańsko/anglojęzycznego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
Elastyczny system czasu pracy,
Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.