Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (18-413)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim

Sosnowiec

, Smart-HR
zakończona
Opublikowane 2017-09-11 11:56:04

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Sosnowiec

Opis stanowiska

Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych hiszpańsko i anglojęzycznych klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
Ścisłą współpracę z inżynierami sprzedaży zlokalizowanymi w różnych krajach w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta, współpracę z innymi działami firmy na całym świecie - magazynami wysyłkowymi, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja,
Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.

Wymagania

Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
Bardzo dobrej znajomość języka hiszpańskiego,
Wykształcenia wyższego,
Umiejętności pracy w zespole,
Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta hiszpańsko/anglojęzycznego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty
Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
Elastyczny system czasu pracy,
Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.