Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży
Katowice
, Strefa Podróżyzakończona
Opublikowane 2017-10-17 15:38:46
Opublikowane 2017-10-17 15:38:46
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży
Katowice
Opis stanowiska
- bieżąca obsługa zapytań od Klientów ,- telefonicznych i mailowych,
- przyjmowanie Klientów w biurze,
- przygotowywanie ofert dla Klientów,
- doradztwo w zakresie kierunków wakacyjnych, rekomendowanych hoteli itp.,
- dbanie o aktualną ofertę na witrynie biura,
- dbanie o czystość stanowiska pracy,
- kontrola godzin i terminów wylotów własnych Klientów,
- aktywny udział w promocji biura i pozyskiwaniu Klienta,
- prowadzenie ewidencji sprzedaży w przygotowanych systemach i arkuszach.
Wymagania
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu - także w weekendy (system zmianowy),- wysokiej kultury osobistej,
- chęci do nauki i szybkiego osiągnięcia samodzielności na stanowisku pracy,
- punktualności,
- bardzo dobrej wiedzy geograficznej,
- umiejętności podejmowania trafnych decyzji,
- ukierunkowania na Klienta,
- aktywności "pro-Klient" w codziennej pracy,
- pomysłowości,
- śmiałości do pracy z Klientem i łatwości w nawiązywaniu przyjaznych kontaktów.
Nie wymagamy wykształcenia turystycznego - mile widziane doświadczenie w podróżowaniu do popularnych destynacji turystycznych.
Oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe, powiększane o prowizję od każdej sprzedaży,- pracę w młodym i ambitnym (i sympatycznym:) ) zespole,
- wyjazdy na "study tour" w zależności od osiąganych wyników,
- umowę o pracę,
- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o funkcjonowaniu branży turystycznej.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.