Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka-sekretarka

Wrocław

, Muzeum Współczesne Wrocław
zakończona
Opublikowane 2017-11-09 22:25:03

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka-sekretarka
Wrocław

Opis stanowiska

1. Prowadzenie sekretariatu:
 Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie, ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji
 Obsługa firmowej poczty elektronicznej,
 Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,
 Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
 Archiwizacja dokumentów,
 Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.
2. Reprezentowanie firmy:
 Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),
 Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
 Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,
 Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.
3. Wsparcie przełożonego:
 Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego,
 Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji,
 Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.),
 Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego,
 Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego.
4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura:
 Zaopatrywanie biura w materiały biurowe,
 Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna),
 Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.

Wymagania

 Wykształcenie wyższe,
 Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
 Znajomość języków obcych: język angielski – biegle w mowie i w piśmie, drugi język w stopniu komunikatywnym,
 Umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami biurowymi,
 Doskonała znajomość komputerowych pakietów biurowych,
 Umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze,
 Zdolności organizacyjne i interpersonalne
 Zdolność logicznego myślenia oraz umiejętność analitycznego podejścia do problemów,
 Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
 Dobra organizacja pracy,
 Terminowość,
 Komunikatywność,
 Wysoka kultura osobista,
 Sumienność,
 Dokładność.

Oferujemy

 Umowę o pracę na czas nieokreślony
 Pracę w pełnym wymiarze godzin
 Stabilne warunki zatrudnienia
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.