Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Hotelarstwo / Turystyka

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant Contact Centre

Wrocław

, neckermann
zakończona
Opublikowane 2017-11-15 13:25:14

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant Contact Centre
Wrocław

Opis stanowiska

Lato 2018 - znasz niemiecki? Rozpocznij pracę Twojego życia! Zatrudnimy konsultantów centrum obsługi Contact Centre z j. niemieckim do pracy na Majorce, Krecie lub w Portugalii.
Każdego roku koncern Thomas Cook organizuje wakacje dla ponad 20 milionów klientów z całej Europy, w tym ok. 120 tysięcy klientów z Polski, gdzie reprezentowany jest przez prestiżową markę Neckermann Podróże. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług na każdym etapie ich podróży, aby urlop z nami stał się wyjątkowym przeżyciem.
Twój zakres obowiązków:

Obsługujesz klientów Neckermann Podróże oraz grupy Thomas Cook przebywających w miejscu wypoczynku za pośrednictwem nowoczesnych kanałów komunikacji telefonu, e-maila, wiadomości tekstowych, rozmów wideo, czy komunikatorów internetowych
Udzielasz wszelkich informacji, odpowiadasz na pytania i wychodzisz naprzeciw życzeniom klientów, rozpatrujesz reklamacje
Pośredniczysz w sprzedaży wycieczek fakultatywnych i wynajmie samochodów w miejscu wypoczynku
Reprezentujesz Neckermann Podróże oraz Thomas Cook wobec klientów i lokalnych kontrahentów i dbasz o dobry wizerunek firmy
Współpracujesz ściśle z rezydentami w miejscach wypoczynku naszych klientów

Wymagania

Min. średnie wykształcenie
Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie
Dyspozycyjność nieprzerwanie przynajmniej w okresie od kwietnia do końca października 2017 i gotowość do pracy w jednym z naszych biur obsługi Contact Centre (Majorka, Kreta, Portugalia), które poznasz po ukończeniu szkolenia
Wysoka kultura osobista
Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole, punktualność i dyscyplina
Zorientowanie na osiąganie wyników
Znajomość pakietu MS Office
ogólna znajomość współczesnych technik komunikacyjnych

Oferujemy

Profesjonalne, bezpłatne szkolenie za granicą
Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy
Pracę biurową w jednym z atrakcyjnych ośrodków turystycznych
Możliwość pracy przez cały rok lub dłużej
Możliwość dalszego rozwoju kariery zawodowej w międzynarodowym koncernie
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.