Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • umowa zlecenie / o dzieło

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Pracownik Działu Obsługi Klienta

Wrocław

, Opineo.pl
zakończona
Opublikowane 2015-05-24 16:50:04

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Pracownik Działu Obsługi Klienta
Wrocław

Opis stanowiska

Opineo.pl jest największym polskim serwisem zbierającym opinie konsumentów na temat zakupów w internecie. Współpracujemy z ponad 25 tysiącami firm w zakresie zbierania opinii o jakości świadczonych usług oraz zakupionych produktach. Miesięcznie obsługujemy opinie od ponad 1 mln konsumentów.


OPIS STANOWISKA:
- Moderacja opinii klientów na temat sklepów internetowych, kurierów oraz produktów
- Kontakt mailowy z klientami
- Weryfikacja danych wprowadzanych do serwisu

Wymagania

OCZEKUJEMY:
- znajomości programów Office ( Word, Excel, Outlook )
- umiejętność szybkiego uczenia się
- znajomość branży e-commerce będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

- Współpraca oparta o umowę - zlecenie
- Współpraca w młodym zespole prowadzącym duży serwis internetowy
- Perspektywa rozwoju i awansu
- Wynagrodzenie 1500-1700 netto
- Benefity - karta Multisport, prywatna opieka medyczna



Wyślij swoje CV przez portal w temacie umieść numer referencyjny: MO/05/2015.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.