Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE ORGANIZACYJNO – KANCELARYJNYM – ARCHIWUM

Katowice

, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
zakończona
Opublikowane 2017-11-22 14:44:56

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE ORGANIZACYJNO – KANCELARYJNYM – ARCHIWUM
Katowice

Opis stanowiska

• prowadzenie Archiwum Uniwersytetu,
• współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie opieki nad dokumentacją i właściwego nią zarządzania,
• przechowywanie i zabezpieczanie przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,
• udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji osobom upoważnionym,
• inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia,
• kontrolowanie zgodności zasobów archiwalnych ze spisami zdawczo – odbiorczymi,
• sporządzenie sprawozdań z zarządzania dokumentacją w Archiwum Uniwersytetu,
• stosowanie w bieżącej pracy obowiązujących systemów kancelaryjnych.

Wymagania

• wykształcenie wyższe specjalistyczne (historia – archiwistyka)
lub wyższe niespecjalistyczne i ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny I i II stopnia lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie,
• minimum roczne doświadczenie w pracy w archiwum zakładowym,
• znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
• znajomość normatywów kancelaryjno – archiwalnych,
• znajomość systemów kancelaryjnych,
• znajomość zasad wypełniania ewidencji, brakowania dokumentacji, typowania i przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego oraz państwowego,
• znajomość pakietu MS Word, MS Excel,
• umiejętności komunikacyjne,
• umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu.

3. Wymagania dodatkowe:
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego.
Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.