Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta
Żory
, Talent Partnerszakończona
Opublikowane 2017-11-27 15:07:09
Opublikowane 2017-11-27 15:07:09
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Żory
Opis stanowiska
• kompleksowa obsługa klientów zagranicznych jak i krajowych,• planowanie wysyłek komponentów zgodnie z potwierdzeniem zamówienia,
• nadzór nad terminowością dostaw, aktualizacja terminów w systemie,
• elastyczne reagowanie na zapytania klientów czy nagłe sytuacje,
• współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania
• wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta, sprzedaż),
• dobra znajomość dwóch języków obcych: niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie,
• dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word),
• znajomość programu SAP,
• wysoka kultura osobista,
• łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
• umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
Oferujemy
• możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,• przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
• rozwój kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
• atrakcyjny system wynagrodzenia.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.