Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Żory
    (44-240)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta

Żory

, Talent Partners
zakończona
Opublikowane 2017-11-27 15:07:09

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Żory

Opis stanowiska

• kompleksowa obsługa klientów zagranicznych jak i krajowych,
• planowanie wysyłek komponentów zgodnie z potwierdzeniem zamówienia,
• nadzór nad terminowością dostaw, aktualizacja terminów w systemie,
• elastyczne reagowanie na zapytania klientów czy nagłe sytuacje,
• współpraca z pozostałymi działami firmy.

Wymagania

• wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta, sprzedaż),
• dobra znajomość dwóch języków obcych: niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie,
• dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word),
• znajomość programu SAP,
• wysoka kultura osobista,
• łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
• umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.

Oferujemy

• możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku,
• przyjazną atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
• rozwój kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach,
• atrakcyjny system wynagrodzenia.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.