Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Oświęcim
    (32-600)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. turystyki i szkoleń - praca w Oświęcimiu

Oświęcim

, Firma szkoleniowo-turystyczna
zakończona
Opublikowane 2017-12-13 14:15:45

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. turystyki i szkoleń - praca w Oświęcimiu
Oświęcim

Opis stanowiska

Asystentka ds. turystyki i szkoleń. Ciekawa i stała praca etatowa od ok. 20. maja 2019 roku w centrum Oświęcimia (Rynek Główny)
- tylko dla osoby planującej dłuższe zatrudnienie.

Oferujemy
• zatrudnienie na minimum rok,
• interesującą i stabilną pracę w firmie szkoleniowo-turystycznej z 20 letnią tradycją,
• możliwość rozwoju zawodowego, szkoleń i dodatkowych premii,
• samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie biura i całościowa obsługa klientów;
• codzienne kontakty telefoniczne oraz e-mailowe z klientami krajowymi i zagranicznymi;
• wspieranie klientów oraz rozwiązywanie bieżących problemów;
. organizacja i nadzór nad szkoleniami i wycieczkami;
• zapewnienie wysokich standardów jakości.

Wymagania

• wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość, kultura osobista, samodzielność!,
• orientacja na klienta, umiejętność nawiązywania kontaktów oraz rozwiązywania problemów,
• bardzo dobra organizacja czasu pracy, uczciwość i zaangażowanie,
• otwartość na pracę w dynamicznym i zmieniającym się środowisku, dyspozycyjność,
• bardzo dobra znajomość Microsoft Office.
• mile widziane prawo jazdy kat. B i bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• mile widziane doświadczenie w pracy lub wykształcenie w obsłudze klienta, turystyce, szkoleniach...

Oferujemy

• sprawne narzędzia pracy (w pełni wyposażone biuro),
• interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z tradycjami,
• stabilność zatrudnienia (min. 1 rok) i możliwość rozwoju zawodowego,
• samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.

CV ze zdjęciem prosimy przesłać do 30.04. 2019 r. na adres: rekrutacja30@op.pl

UWAGA!! Prosimy o obowiązkowe dopisanie oświadczenia o spełnieniu warunku rejestracji w PUP (II profil) oraz do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.