Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. elektronicznej obsługi klientów

Kraków

, Polski HR A-Trybut
zakończona
Opublikowane 2018-01-16 13:57:33

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. elektronicznej obsługi klientów
Kraków

Opis stanowiska

 Realizacja zamówień w Sklepie internetowym
 Obsługa zwrotów i reklamacji elektronicznych
 Wdrażania nowych produktów do portfolio Sklepu Internetowego
 Udział w opracowywaniu akcji promocyjnych Sklepu Internetowego i realizacja kampanii marketingowych
 Współpraca z programami partnerskimi

Wymagania

 orzeczenie o niepełnosprawności
 kreatywności i wysokie kompetencje interpersonalne
 motywacja do pracy i zaangażowanie
 preferowane wykształcenie wyższe, lub niepełne wyższe
 znajomość jerzyka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

 Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 Atrakcyjne wynagrodzenie
 praca w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku – wolne weekendy
 pracy w otwartym zespole ekspertów
 udziału w ciekawych projektach
 możliwość awansu zawodowego w strukturach dużej firmy
 bogatego pakietu benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, nauka języka angielskiego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.