Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant Centrum Obsługi Klienta

Gdynia

, Talent Place
zakończona
Opublikowane 2018-01-25 10:58:18

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant Centrum Obsługi Klienta
Gdynia

Opis stanowiska

obsługa Klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów kontaktu oraz telefonu,
diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów Abonentów
przyjmowanie zgłoszeń technicznych, obsługowych i reklamacji.
pozyskiwanie i aktualizacja danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.

Wymagania

umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office, korzystanie z Internetu),
swobodnego wypowiadania się w języku polskim,
otwartości i swobody komunikacji w nawiązywaniu kontaktów,
zaangażowania w pracę i samodyscypliny,
umiejętności pracy pod presją czasu,
umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy.

Oferujemy

KARTĘ MULTISPORT oraz unikatowy pakiet motywacyjny Ride&Relax
pracę w ciekawym i młodym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług telekomunikacyjnych,
możliwość awansu, w związku z ciągłym, dynamicznym rozwojem firmy,
wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
szkolenia wdrażające, zdobywanie doświadczenia i podnoszenie Twoich kwalifikacji.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.