Praca na stanowisku Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Warszawa
, IRKLzakończona
Opublikowane 2018-01-29 17:12:50
Opublikowane 2018-01-29 17:12:50
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
Warszawa
Opis stanowiska
Dla naszego klienta - firmy o globalnym zasięgu, istniejącej w Polsce od ponad 20 lat, obsługującej kontrahentów z branż m.in. e-commerce, bankowości oraz elektroniki, poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością j. niemieckiego (min. B2) na stanowisko:Osoba na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie klientów indywidualnych w zakresie systemów operacyjnych i pakietów biurowych (odbieranie połączeń przychodzących oraz obsługa czatu).
Wymagania
Poszukujemy kandydatów, którzy:- potrafią komunikować się w j. niemieckim w mowie i piśmie na poziomie B2 i wyżej;
- znają bądź interesują się komputerami na tyle by pomagać innym rozwiązywać problemy;
- są otwarci na kontakty z innymi ludźmi;
- nie boją się wyzwań i szukają ciekawej pracy;
- umieją pracować w teamie.
Oferujemy
- pracę w międzynarodowym zespole na rzecz jednego z największych na świecie producentów systemówoperacyjnych;
- umowę o pracę;
- wybór wymiaru pracy: na pełny etat lub 3/4 etatu;
- możliwość dostosowania godzin pracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie + wysokie premie miesięczne;
- benefity pozapłacowe (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna);
- pakiet relokacyjny jeśli chcesz się przenieść do Warszawy i spełnić marzenie o własnej karierze;
- jasną i przejrzystą ścieżkę kariery (możliwość uczestnictwa w programie firmowym przygotowującym do awansu);
- dogodną lokalizację pracy;
- profesjonalne szkolenie wstępne (płacimy za Twój czas spędzony na szkoleniu).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.