Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. marketingu internetowego

Wrocław

, ISSP
zakończona
Opublikowane 2018-03-08 14:04:21

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. marketingu internetowego
Wrocław

Opis stanowiska

• Prowadzenie działań z wykorzystaniem kanałów Social Media (Facebook, Instagram, Google+, Twitter, YouTube)
• Raportowanie przy wykorzystaniu Google Analytics, Excel oraz innych narzędzi
• Bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja
• Współpraca z podwykonawcami: programistami, grafikiem, portalami internetowymi, sieciami afiliacyjnymi itp.
• Zarządzanie wybranymi serwisami internetowymi spółek, z wykorzystaniem ich CMSa, wykrywanie błędów, wprowadzanie zmian poprawiających użytkowanie
• Tworzenie media planów
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji
Dodatkowo:
• Inicjowanie, opracowywanie koncepcji i wdrażanie kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi Google (np. AdWords, GDN, GSP, Google Analytics, Facebook Ads itp.)
• Prowadzenie projektów
• Współpraca z klientami

Wymagania

• Minimum dwuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (najlepiej doświadczenie w e-marketingu)
• Doświadczenia w organizowaniu kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi internetowych
• Dobrej lub biegłej obsługi narzędzi Google m.in.: Google Adwords, Google Analytics.
• Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na Facebooku (znajomość Power Editora, Facebook Ads)
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie.
• Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
• Znajomości podstaw html, CMS (szczególnie WordPress)
• Zdolność budowania relacji z partnerami biznesowymi
• Kreatywności i innowacyjności oraz chęci do rozwoju

Oferujemy

• Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów
• Różnorodną pracę i możliwość tworzenia reklam dla różnych spółek i grup docelowych
• Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
• Wyjazdy i wyjścia integracyjne
• Pyszną kawę z ekspresu
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.