Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Strzelno
    (59-930)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. kadr i płac

Strzelno

, Oerlemans Foods Polska Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2018-04-20 12:32:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. kadr i płac
Strzelno

Opis stanowiska

Prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników Spółki, a w szczególności:

administrowanie aktami personalnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
prowadzenie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac,
prawidłowe dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń (zaliczki, zajęcia komornicze i inne),
naliczanie i weryfikacja wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
przygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy,
prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich oraz wsparcie przy tworzeniu harmonogramów czasu pracy,
kontrola ważności badań lekarskich oraz przygotowywanie skierowań na badania wstępne, okresowe
i kontrolne,
realizowanie zgłoszeń i rozliczeń w zakresie ZUS, US, GUS, PFRON,
wystawianie druków Rp-7 i Z-3.
sporządzanie i rozliczanie umów cywilno–prawnych,
przygotowywanie raportów na potrzeby Działu Personalnego i innych jednostek organizacyjnych,
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.

Wymagania

minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe),
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego,
umiejętności w zakresie obsługi programu Płatnik (zgłoszenia/wyrejestrowania, rozliczenia, korekty),
umiejętność rozliczania czasu pracy, naliczanie nadgodzin,
komunikatywność, nastawienie na współpracę z zespołem i klientem wewnętrznym,
samodzielność w poszukiwaniu informacji oraz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
systematyczność, sumienność i dokładność w działaniu,
doskonała organizacja czasu pracy i terminowość,
znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy

zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
pracę w profesjonalnym i dobrze zorganizowanym Zespole,
możliwość podwyższania kwalifikacji zawodowych i rozwoju w zakresie "miękkiego HR",
niezbędne narzędzia pracy i ciekawy pakiet świadczeń socjalnych,
dużą samodzielność oraz odpowiedzialną i interesującą pracę w międzynarodowej firmie.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.