Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista Ds.E-mailowej Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Warszawa

, Recruiters
zakończona
Opublikowane 2018-04-26 09:39:37

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista Ds.E-mailowej Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Warszawa

Opis stanowiska

Do Twoich zadań należeć będzie kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych europejskich linii lotniczych.

Twoim głównym zadaniem będzie odpisywanie na e-maile w języku niemieckim (np. rezerwacja lotu, zmiana w zamówieniu, bieżąca obsługa Klientów).

Wymagania

znajomości języka niemieckiego co najmniej na poziomie B2-C1,
znajomości języka angielskiego na poziomie A2
umiejętności efektywnej komunikacji,
umiejętności pracy w zespole,
dyspozycyjności do pracy na 0,75 etatu lub pełen etat.

Oferujemy

stabilne zatrudnienie,
wynagrodzenie na poziomie 4800 brutto,
pakiet profesjonalnych szkoleń,
elastyczne godziny pracy (7:00-15:00, 11:00-19:00),
możliwość wyboru zmian od poniedziałku do niedzieli,
możliwość pracy na 0,75 etatu lub pełen etat,
pakiet socjalny (dofinansowanie do karty Benefit MultiSport, prywatna opieka medyczna, bony świąteczne, dofinansowanie do urlopu),
życzliwą atmosferę pracy i możliwość rozwoju.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.