Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Lubliniec
    (42-700)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent ds. Obsługi Klienta

Lubliniec

, Kancelaria PIONIER s.c.
zakończona
Opublikowane 2018-04-30 10:48:18

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent ds. Obsługi Klienta
Lubliniec

Opis stanowiska

Jesteś komunikatywny, lubisz kontakt z ludźmi? Jesteś konsekwentny w działaniu i nastawiony na rezultat? Mamy dla Ciebie pracę przy telefonicznej obsłudze Klienta!

Zadania:
- telefoniczna obsługa zgodnie ze standardami firmy

Wymagania

- aktywne pozyskiwanie kontaktu do potencjalnego klienta,
- mile widziane osoby z doświadczeniem w Call Center branży odszkodowawczej ,
- komunikatywność oraz dobra dykcja,
- wysoka kultura osobista,
- motywacja do pracy
- zaangażowanie i pracowitość,
- umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office , poczta elektroniczna),

Oferujemy

- komfortowe warunki pracy, możliwość pracy zdalnej z miejsca zamieszkania,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, oprogramowanie, itp.)
- bezpłatny pakiet szkoleń i zapoznanie się z specyfiką pracy,
- atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie - podstawa i nielimitowane premie za wynik,
- miłą atmosferę w pracy
– wsparcie merytoryczne Centrali
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.