Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Młodszy Specjalista HELP DESK

Wrocław

, Tigura
zakończona
Opublikowane 2018-05-11 08:09:11

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista HELP DESK
Wrocław

Opis stanowiska

-kompleksowa obsługa zleceń serwisowych;
-zapewnienie klientom opieki typu Help Desk;
-udział we wdrożeniach;
-przygotowywanie dokumentacji.

Wymagania

-wykształcenie minimum średnie techniczne, mile widziani studenci studiów technicznych;
-doświadczenie komercyjne na podobnym stanowisku nie jest konieczne!
-zainteresowanie informatyką;
-znajomość systemów operacyjnych (Windows, Linux), podstaw Microsoft Server oraz sieci LAN
-znajomość języka angielskiego pozwalająca na korzystanie z dokumentacji technicznej;
-dbałość o szczegóły;
-kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
-gotowość do podejmowania podróży służbowych.
-prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

-atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w branży IT;
-przyjazną atmosferę;
-wysokiej klasy sprzęt;
-udział w interesujących i rozwijających projektach;
-kontakt z najnowocześniejszymi technologiami.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.