Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • praca zdalna

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/-ka ds. rekrutacji

Poznań

, PF GRUPPEN
zakończona
Opublikowane 2018-05-23 12:16:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/-ka ds. rekrutacji
Poznań

Opis stanowiska

Miejsce pracy: Poznań albo praca zdalna (home office)
Start: od zaraz

Zakres zadań:

Utrzymywanie relacji z kandydatami oraz obecnymi pracownikami PF GRUPPEN,
Realizowanie bieżących zadań związanych z prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi
Rekrutacja i selekcja kandydatów do projektów realizowanych przez PF GRUPPEN w Skandynawii,
Budowanie bazy kandydatów
Aktywny udział w realizacji i doskonaleniu polityki HR i EB,
Wyszukiwanie i proponowanie nowych kanałów dotarcia do odbiorcy;
Wsparcie pracy działu rekrutacyjnego w działaniach marketingowych
Współpraca z działem administracji , zakwaterowań i zarządem.
Przygotowywanie niezbędnych raportów oraz analiz

Wymagania

Gotowość do pracy w godzinach popołudniowych
Zaangażowanie oraz chęć do pracy.
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Bardzo dobra umiejętność korzystania z serwisów społecznościowych ( Facebook, Instagram,Twitter)przeglądarek internetowych.
Duża dokładność w realizacji zadań i umiejętności analityczne,
Wysoka kultura osobista,
Praca w obszarze HR w dużej organizacji będzie dodatkowym atutem
Doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta mile widziana,
Bardzo dobra organizacja pracy,
Rzetelność i dyspozycyjność,
Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji oraz pracy pod presją czasu,
Umiejętność opracowania strategii działań na przyszłość,
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
Znajomość programów do obróbki zdjęć i filmów,
Doświadczenie w obszarze Employer Brandingu mile widziane
Inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania
Zdolności organizacyjne i samodzielność
Ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne

Oferujemy

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na stałe,
Atrakcyjne zarobki,
Narzędzia do pracy: laptop, telefon,
Elastyczne warunki pracy, nienormowany czas pracy,
Pracę w renomowanej i międzynarodowej firmie,
Możliwość rozwoju oraz długoletniej współpracy,
Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.