Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa (Mokotów)
    (02-724)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KONSULTANT TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA (WARSZAWA)

Warszawa (Mokotów)

, Jobs Plus
zakończona
Opublikowane 2018-06-14 10:05:15

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KONSULTANT TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA (WARSZAWA)
Warszawa (Mokotów)

Opis stanowiska

Praca w komfortowym biurze w spokojnej okolicy.  A ponadto w pełni wyposażona kuchnia: wybór herbat, aromatyczna kawa każdego dnia i porcja świeżych owoców. Karta multisport, prywatna opieka medyczna oraz piłkarzyki dla relaksu! Czy wspomnieliśmy, że biuro znajduje się 200 metrów od stacji metra?

Tak, to nie jest zwykłe ogłoszenie – mamy dla Ciebie świetną i dobrze płatną pracę. Nazywamy się Jobs Plus i chcielibyśmy zaproponować Ci zatrudnienie u naszego Klienta – globalnego operatora telefonii komórkowej obecnego w 12 krajach.:)

Jesteś otwarty, komunikatywny, lubisz wyzwania i chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze Klienta? Świetnie, to miejsce dla Ciebie. Aplikuj na stanowisko:

KONSULTANT TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA
(połączenia przychodzące)
Miejsce pracy: Warszawa, Służew
 
Do Twoich zadań będzie należeć:

• Obsługa telefoniczna infolinii przychodzącej i udzielanie informacji osobom zainteresowanym ofertą
• Udzielanie informacji i wsparcia bieżącym Klientom oraz dbanie o znajomość aktualnej oferty
• Realizacja połączeń wychodzących (m.in. oddzwonienia, ankiety, kontakt z 3 linią wsparcia)
• Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów firmy różnymi kanałami: telefonicznie – połączenia przychodzące, mailowo, listownie, faxem oraz bezpośrednio – wizyta Klienta w biurze
• Realizacja korespondencji elektronicznej z Klientami i formułowanie zgłoszeń w systemie informatycznym
• Wsparcie logistyczne pracy Centrum Obsługi Klienta

Wymagania

Cechy idealnego kandydata:

• dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów – to dla nas niezwykle ważne!
• wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
• dynamizm w działaniu, entuzjazm i zaangażowanie w pracę
• elastyczność – praca w systemie zmianowym: 8-16, 11-19, 14-22, również w dni świąteczne
• doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

Dołącz do nas, a otrzymasz:

• Wyluzowaną i komfortową atmosferę pracy
• Stabilne i uczciwe warunki zatrudnienia
• Elastyczny grafik! Możesz pracować w pełnym lub niepełnym  (1/2) wymiarze czasu pracy, na podstawie deklarowanej dyspozycyjności
• Pracę w systemie zmianowym 8-16, 11-19 lub 14-22
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia – masz możliwość nawiązania długotrwałej współpracy
• Gwarantowaną stawkę godzinową i system premiowy nagradzający indywidualne wyniki.
• Atrakcyjny pakiet motywacyjny finansowany przez Firmę: Prywatna Opieka Medyczna, Karta Multisport, Bony Świąteczne
• Poczucie, że masz wpływ na rozwój Firmy

Jesteś osobą z naszego ogłoszenia? Czekamy na Ciebie. Prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@jobsplus.pl

Prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@jobsplus.pl

Celem umożliwienia nam kontaktu z Tobą, prosimy o dopisanie w CV poniższych klauzul.

Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych dla potrzeb jedynie tej rekrutacji, na którą właśnie aplikujesz, prosimy o dopisanie klauzuli nr 1)

1) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jobs Plus z siedzibą w Krakowie, ul. Bonarka 11, moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym oraz załączonym CV w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji i selekcji pracowników, w tym również w celu kontaktu ze mną."

Jeżeli  wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez nas Twoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji przyszłych prowadzonych przez nas, prosimy o dopisanie oprócz klauzuli 1) również klauzulę 2) o treści jak poniżej:

2) "Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Jobs Plus z siedzibą w Krakowie, ul. Bonarka 11, moich danych osobowych zawartych w formularzu aplikacyjnym oraz załączonym CV w celu i zakresie niezbędnym do realizacji przyszłych procesów rekrutacji i selekcji pracowników, w tym również w celu kontaktu ze mną."

Jednocześnie informujemy Cię, że administratorem Twoich danych osobowych będzie firma Jobs Plus z siedzibą w Krakowie, ul. Bonarka 11.
Pamiętaj, że podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
Twoje dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO.Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacyjnego i selekcji pracowników.

Zawsze masz prawo wniesienia skargi gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Ciebie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)."

Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1350.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.