Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Rekrutacji

zakończona
Opublikowane 2018-06-15 04:54:37

Opis działalności firmy

Adler AVP jest agencją pracy specjalizującą się w pośrednictwie pracy na rynku niemieckim oraz polskim. W swojej pracy stawiamy na jak najlepszą organizację procesu rekrutacyjnego, jasność procedur oraz skuteczność.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Rekrutacji
Katowice

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy logistycznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Rekrutacji

Miejsce pracy: Kolonia Klepaczka k. Częstochowy

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należą:
• Aktywne poszukiwanie, dobór i selekcja pracowników w procesie
rekrutacji zgodnie z polityką firmy.
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych.
• Realizacja strategii polityki personalnej wspomagającej cele biznesowe firmy.
• Dbałość o wizerunek firmy w prowadzonych procesach rekrutacyjnych.
• Bieżące raportowanie do Dyrektora wyników rekrutacyjnych.

Wymagania

  • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów i osiąganiu celów
  • Dynamizm i entuzjazm w działaniu
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spotkań rekrutacyjnych z kandydatami
  • Znajomość mediów społecznościowych 
  • Mile widziane doświadczenie  w obszarach związanych ze sprzedażą
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej i zarzadzanie czasem pracy   
  • poziom wykształcenia: wyższe
  • znajomość języków angielski (czeski będzie dodatkowym atutem)

Oferujemy

  • Pełna samodzielność w działaniu
  • Elastyczny czas pracy
  • Umowa o pracę
  • Wysokie zarobki 5100 + premia
  • Narzędzia biznesowe samochód ,laptop, telefon
  • Pakiet benefitów: karta OK. SYTSM, prywatne ubezpieczenie medyczne Allianz
  • Praca w siedzibie oraz terenie (około 3 dni w terenie w promieniu 100 km od siedziby )
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.