Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Wrocław

, Work Service S.A.
zakończona
Opublikowane 2019-01-24 17:02:42

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Wrocław

Opis stanowiska

* telefoniczna obsługa Klientów w zakresie pomocy technicznej tzw. pierwsza linia wsparcia
* diagnostyka usług internetowych
* analiza zapytań technicznych od Klientów
* doradztwo techniczne

Wymagania

* komunikatywności oraz łatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
* umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
* sprawnej obsługi komputera
* doświadczenie w obsłudze klienta na infolinii będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

* pracę w zgranym zespole u lidera w branży telekomunikacyjnej
* stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
* atrakcyjną stawkę godzinową: 15 zł brutto/h
* pracę w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku
* dogodną lokalizację miejsca pracy (okolice pl. Dominikańskiego)
* rzetelne szkolenie przygotowujące do pracy oraz wsparcie doświadczonych trenerów
* realną możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
* przyjazną atmosferę i możliwość pracy ze znajomymi, których nam polecisz
* dobre warunki pracy i strefę relaksu z wygodnymi kanapami, fotelem masującym, piłkarzykami i siłownią
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.