Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta branżowego
Kraków
, Tripnetzakończona
Opublikowane 2019-02-01 10:27:19
Opublikowane 2019-02-01 10:27:19
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta branżowego
Kraków
Opis stanowiska
- Stacjonarna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, w skład której wchodzi: obsługa poprzez monitorowanie systemu rezerwacji, realizacja zapytań indywidualnych oraz grupowych,- Praca w systemie rezerwacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi,
- Utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
- Kompleksowe tworzenie, uzupełnianie i edycja korespondencji, raportów w zakresie działalności działu obsługi Klienta,
- Obsługa telefonicznych zgłoszeń typu "emergency".
Wymagania
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, gdzie byłeś/-aś odpowiedzialny/-a za stacjonarną obsługę Klienta,- Skrupulatności, dokładności i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- Pozytywnego nastawienia do pracy i powierzonych przez przełożonego zadań,
- Znajomości języka angielskiego, która umożliwi Ci swobodną komunikację,
- Znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
- Znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
Oferujemy
- Pracę w firmie, która dba o rozwój organizacji jak i swoich pracowników,- Satysfakcjonujące warunki finansowe - zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
- Dbałość o podnoszenie Twoich kwalifikacji i kompetencji.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.